OTOCZENIE RYNKOWE



OTOCZENIE RYNKOWE

M FOOD odpowiada na wzrost popytu wytworzony przez coraz większe zainteresowanie zdrowym stylem życia. Spółka zamierza wpłynąć na zmianę proporcji podaż – popyt poprzez organizację produkcji własnej, zwiększenie produkcji krajowej wysokiej jakości miodów, uporządkowanie rynku, wpływ na regulacje w zakresie obrotu, cen, lobbing.

M FOOD zapobiegnie rozdrabnianiu i osłabianiu się rynku pszczelarstwa w Polsce poprzez jego integrację
i konsolidację.

M FOOD działa na rynku, gdzie konsumenci szukają naturalnych środków słodzących, a tendencja do redukcji cukru w produkcji spożywczej sprowadza w takich krajach jak Wielka Brytania, Francja, USA widmo „podatku cukrowego”.

W ujęciu historycznym miód jest obecny w gospodarce na długo przed powstaniem pierwszych systemów ekonomicznych, ulegając co najwyżej okresowym modom i technologiom, dotyczącym sposobów wykorzystywania tego surowca, oczekiwań jakościowych, itd.